19 Temmuz 2013 Cuma

Great Gatsby'nin anımsattıkları





Bu güzel kadın size bir şey hatırlattı mı? Sesinizi duyar gibiyim. Evet,Great Gatsby'nin Daisy'si.. yani Mia Farrow.
Kendisi özellikle şu son birkaç haftadır benim giyimde/hayat tarzımda idolleştirdiğim bir karakter.Sadece bu rolüyle o benim için bir ikon.Filmde giyilen elbiseler,atmosfer,renklerin yumuşaklığı .. Tam hayalimdeki zamanlar,yaşanmışlıklar hepsi :) İlk ve son kez bu filmde izlediğim aktrisin zaten 'starring' olarak geçtiği ; yani yıldızının parladığı yegane film de bu zaten. 
Tabii Robert Redford'la aynı karelerin içinde olup üstüne üstlük 1 saat 30 dakika civarı süren bir film çevirmiş olmak Mia'nın bu filmden ettiği en büyük kar olmalı ! :) 

İyi haber ise yılların Great Gatsby'si diriliyor ve tekrar film olarak çevriliyor.GELİYOR !
Hem de Leonardo DiCaprio'lu Curay Mulligan'lı geliyor ...
Vizyona gireceği tarih henüz belli değil . O yüzden hala orjinal Great Gatsby'i izlemek veya F.Scott Fitzgerald'ın aynı adlı -beloved- romanını okumak için zamanınız var , ben acele edin derim :)
İşte o kitap ! 



Oyuncu kadrosu enfes !







Bu dünyada yaşamak istiyoruuum ..












Gatsby için daha iyi bir alternatif düşünemiyorum !






Now what gggg-Gatsby-y ?!






Marc Jacobs'un bu dünyalar şekeri parfümü yaratırken de ''muse'' yani ilham perisi olarak aldığı karakter Daisy olmalı.

E madem bu aralar benim ikonum Daisy,o zaman yeni sezon için parfüm seçimim belli. Sizinki? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder